• 03.10.24, 11:39

Õppetunnid innovatiivseimatelt brändidelt

Uuendusmeelsus on jätkusuutliku kasvu saavutamiseks ülioluline. Nii väiksemate kui suuremate brändide puhul sõltub nende edu sellest, kuidas nad leiavad inimeste kaasamiseks uusi viise.
Õppetunnid innovatiivseimatelt brändidelt
  • Foto: Unsplash
Kantari blogiartiklis kirjutab Dr Nicki Morley (Kantar Insights Suurbritannia käitumisteaduste ja innovatsiooniekspertiisi juht), mida saame innovatsiooni kohta õppida maailma uuendusmeelsematelt brändidelt.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele