CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 grand prix’: Atom Mobility jõudis klientideni modernsete töövahenditega
ePPC ja Atom Mobility seadsid eesmärgi suurendada kvaliteetsete potentsiaalsete klientide arvu, vähendades samal ajal kulu, mis nende hankimisega kaasneb.
Siin tuli appi AI kasutamine ning tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu andmetel tugineva turunduse, AI kasutamise ja innovaatilise digiturunduse ning ka Google’i reklaami kategooriates, samuti grand prix’.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.