• 29.08.24, 11:16

Ootamatu kuulsuse üllatavad tagajärjed kaubamärgimaailmas

Maailmas laineid löövad isikud ja sündmused jõuavad kiiresti kullakaevuritest kaubamärgitaotlejate huviorbiiti. Just see juhtus ka suvel furoori tekitanud jalgpallikuulsuse ja sotsiaalmeediatähega.
Ootamatu kuulsuse üllatavad tagajärjed kaubamärgimaailmas
  • Foto: Patendiamet
9. juulil toimunud jalgpalli Euroopa meistrivõistluste poolfinaalis möödus Hispaania jalgpallikoondise ääreründaja Lamine Yamal üliosavalt kahest vastasest ja keerutas uhke löögi Prantsusmaa värava ülanurka. Kolm päeva enne oma 17. sünnipäeva sai Lamine hetkega kogu Euroopas tuntuks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele