• 17.07.24, 09:45

Leibur viib läbi suure brändiuuenduse

Leibur on astumas uut sammu toidutööstuses ning vahetab senised pakendid uute vastu välja. Tooted saavad ühise pakendidisaini, mis toovad veelgi paremini esile ajaloolise logo. Samuti on pakendid väiksema keskkonnajalajäljega.
Leibur viib läbi suure brändiuuenduse
  • Foto: Leibur
“Soovime teha tarbija valikuid lihtsamaks ning muuta end poelettidel veelgi nähtavamaks, ühine pakendidisain seob meie tootesarja terviklikuks ning annab Leiburile värske hingamise,” tõdes Leiburi turundusjuht Kristel Remmel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele