• 17.07.24, 09:45

Leibur viib läbi suure brändiuuenduse

Leibur on astumas uut sammu toidutööstuses ning vahetab senised pakendid uute vastu välja. Tooted saavad ühise pakendidisaini, mis toovad veelgi paremini esile ajaloolise logo. Samuti on pakendid väiksema keskkonnajalajäljega.
Leibur viib läbi suure brändiuuenduse
  • Foto: Leibur
“Soovime teha tarbija valikuid lihtsamaks ning muuta end poelettidel veelgi nähtavamaks, ühine pakendidisain seob meie tootesarja terviklikuks ning annab Leiburile värske hingamise,” tõdes Leiburi turundusjuht Kristel Remmel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele