• 15.07.24, 10:57

Fahle kvartalist on saanud Eesti meedia tõmbekeskus

Kiiresti arenevas Fahle äri-ja elukvartalis alustas tegevust telesaadete suurima turuosaga produktsiooniettevõte RUUT. Koos Postimehe ja DuoMediaga on piirkond muutunud Eesti meedia tõmbekeskuseks.
Fahle kvartalist on saanud Eesti meedia tõmbekeskus
  • Foto: Andras Kralla
RUUDU toodetud hittsaateid "MasterChef Eesti", "Su nägu kõlab tuttavalt", "Maskis laulja" ja teisi telemaastiku tippe hakatakse monteerima uues Fahle kontoris, samuti toimub sealt kõikide teleprojektide juhtimine. “Igapäevaselt on RUUDU kontoris 10-12 töökohta toimetajatele, režissööridele, produtsentidele, monteerijatele, aga ühe hooaja jooksul koosneb meie tiim enam kui 70 inimesest, kes lühemalt või pikemalt peavad saama mõnusas uues kontoris tööd teha.” rääkis RUUDU peaprodutsent Kaupo Karelson.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele