• 03.07.24, 16:19

Tehisintellekti kasutamine turunduses aitab suurendada tulemuslikkust ja hoida kokku kulusid

Tehisintellekti roll kommunikatsioonimaailmas aina kasvab ning kasutusviise tegemaks protsesse efektiivsemaks ja paremaks on mitmeid, kirjutab kommunikatsiooniagentuuri KOMM Agentuur projektijuht Getriin Koplimäe.
Kommunikatsiooniagentuuri KOMM Agentuur projektijuht Getriin Koplimäe
  • Kommunikatsiooniagentuuri KOMM Agentuur projektijuht Getriin Koplimäe
  • Foto: Tarmo Saluste Maris Soobik
Statista sõnul on juba täna rohkem kui 80% spetsialistidest üle maailma integreerinud oma turundustegevustesse tehisintellekti. AI kaasamine tänapäeva turunduses on ülioluline, pakkudes erinevaid võimalusi sisuloomeks ja muidugi protsesside automatiseerimiseks, mis kõik omakorda aitavad suurendada tulemuslikkust ja hoida kokku kulusid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele