Autor: Getriin Koplimäe • 3. juuli 2024

Tehisintellekti kasutamine turunduses aitab suurendada tulemuslikkust ja hoida kokku kulusid

Tehisintellekti roll kommunikatsioonimaailmas aina kasvab ning kasutusviise tegemaks protsesse efektiivsemaks ja paremaks on mitmeid, kirjutab kommunikatsiooniagentuuri KOMM Agentuur projektijuht Getriin Koplimäe.
Kommunikatsiooniagentuuri KOMM Agentuur projektijuht Getriin Koplimäe
Foto: Tarmo Saluste Maris Soobik

Statista sõnul on juba täna rohkem kui 80% spetsialistidest üle maailma integreerinud oma turundustegevustesse tehisintellekti. AI kaasamine tänapäeva turunduses on ülioluline, pakkudes erinevaid võimalusi sisuloomeks ja muidugi protsesside automatiseerimiseks, mis kõik omakorda aitavad suurendada tulemuslikkust ja hoida kokku kulusid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700