Euroopa Liidu loomevaraametid on värskelt kokku leppinud põhimõtetes, kuidas käsitleda moraalitunnet riivavaid kaubamärke. Selliseid väljendeid või kujundeid püütakse aeg-ajalt ka Eestis kaubamärgina kaitsta, ühtne praktika muudab Patendiameti otsused ettevõtjate jaoks ennustatavamaks.
Koroonapandeemia kõrghetkel tabas Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ametit (EUIPO) ja liikmesriikide ameteid koroonaga seotud kaubamärkide laine. Näiteks sooviti kaitset pidudele kaubamärgiga „Corona Party“ ja alkohoolsetele jookidele tähisega „CORONAVIRUS“. Kuigi seadus keelab avaliku korra ja heade kommetega vastuolus olevate kaubamärkide registreerimise ning kohtupraktikast leiab mõned suunised, valitses ELi loomevaraametites suur ebakindlus, kuidas sääraste märkidega talitada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.