Prisma kommunikatsioonijuhi ametikohale asus Kertu Kärk. Veebruaris jaeketi kommunikatsiooni vedama hakanud Kärkil on varasem valdkonnakogemus nii era- kui ka avalikust sektorist.

- Prisma Peremarketi uus kommunikatsioonijuht Kertu Kärk. Foto: Sergei Zjuganov
Kertu Kärki sõnul on suurimaks proovikiviks selles ametikohas siduda omavahel müügikasvu toetamine ja sotsiaalsetele teemadele tähelepanu toomine. „Eraettevõte ei saa ilma kasumita tegutseda, seega on ka minu panusel kindel äriline fookus. Tunnen siiski, et tööl peab olema laiem tähendus ja positiivne mõju maailmale. Minu jaoks on väga tähtsad vaimse tervise teema, heaolu töökohal ja nii keskkonnaalane kui ka sotsiaalne kestlikkus. Õnneks resoneerib see Prisma väärtustega,“ sõnas Prisma kommunikatsioonijuht.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025