Prisma kommunikatsioonijuhi ametikohale asus Kertu Kärk. Veebruaris jaeketi kommunikatsiooni vedama hakanud Kärkil on varasem valdkonnakogemus nii era- kui ka avalikust sektorist.
- Prisma Peremarketi uus kommunikatsioonijuht Kertu Kärk. Foto: Sergei Zjuganov
Kertu Kärki sõnul on suurimaks proovikiviks selles ametikohas siduda omavahel müügikasvu toetamine ja sotsiaalsetele teemadele tähelepanu toomine. „Eraettevõte ei saa ilma kasumita tegutseda, seega on ka minu panusel kindel äriline fookus. Tunnen siiski, et tööl peab olema laiem tähendus ja positiivne mõju maailmale. Minu jaoks on väga tähtsad vaimse tervise teema, heaolu töökohal ja nii keskkonnaalane kui ka sotsiaalne kestlikkus. Õnneks resoneerib see Prisma väärtustega,“ sõnas Prisma kommunikatsioonijuht.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.