AS Hiieko tähistab tänavu oma 30. tegutsemisaastat brändivärskendusega. Brändi uue visuaalse identiteedi töötas välja reklaami- ja disainiagentuur Taifuun.

- Hiieko uuendas kaubamärki ja visuaalseti identiteeti.
”Hiieko on ehitusturul tuntud kui usaldusväärne eritööde teostaja - alustasime ventilatsioonist, täna suudab meie meeskond pakkuda tipptasemel automaatikalahendusi ja püüda päikesest energiat.”, räägib AS Hiieko juhatuse liige Hendrik Pass. ”Oleme kasvanud terviklikke tehnosüsteeme projekteerivaks, ehitavaks ja hooldavaks firmaks. Seetõttu uuendasime ka oma kaubamärki ning meist sai Hiieko Tech Systems”, põhjendab ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.