• 05.06.24, 09:35

AS HIIEKO värskendas brändi

AS Hiieko tähistab tänavu oma 30. tegutsemisaastat brändivärskendusega. Brändi uue visuaalse identiteedi töötas välja reklaami- ja disainiagentuur Taifuun.
Hiieko uuendas kaubamärki ja visuaalseti identiteeti.
  • Hiieko uuendas kaubamärki ja visuaalseti identiteeti.
”Hiieko on ehitusturul tuntud kui usaldusväärne eritööde teostaja - alustasime ventilatsioonist, täna suudab meie meeskond pakkuda tipptasemel automaatikalahendusi ja püüda päikesest energiat.”, räägib AS Hiieko juhatuse liige Hendrik Pass. ”Oleme kasvanud terviklikke tehnosüsteeme projekteerivaks, ehitavaks ja hooldavaks firmaks. Seetõttu uuendasime ka oma kaubamärki ning meist sai Hiieko Tech Systems”, põhjendab ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele