Autor: Laura Reiter • 28. mai 2024

Noorte Investeerimislaagri bränding: mitte ainult visuaalne kunstiteos

Noorte Investeerimislaagri bränding sündis agentuuri häk poolt heategevusliku projektina. Agentuuri esindajate sõnul on plaanis brändingut ürituse kasvades tulevikus edasi arendada.
Sel aastal esimest korda korraldatava Noorte Investeerimislaagri bränding ja logo sündisid koostöös agentuuriga häk.
Foto: Agentuur häk

Küsimusele, miks loovpartneriks just agentuur häk valiti ja kas selleks korraldati ka konkurss, vastas Noorte Investeerimislaagri projektijuht Johanna Tuisk, et kui nad alustasid arutelu logo ja materjalide osas, siis said kohe aru, et vajavad spetsialistide abi, kuid samas suuri rahalisi vahendeid neil selleks polnud. “Seega oligi meie esimene mõte, et proovime leida endale loovpartnerid, kes on nõus meie tegevust toetama,” märkis ta ja lisas, et õnneks ei pidanud neid kaugelt otsima, kuna üks nende tiimi liige töötab häk agentuuris ning vDisainiga on samuti seos teise tiimiliikme kaudu olemas. Tuisk märkis, et õnneks said nad agentuuridelt kiirelt jaatava vastuse, järelikult neid festivali missioon ja visioon kõnetasid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700