• 26.03.24, 09:54

Euroopa Komisjon uurib Alphabeti, Apple’it ja Metat

Euroopa Komisjon hakkas uurima Alphabeti, Apple’i ning Meta nõusolekumudelit “maksa või nõustu”.
Euroopa Komisjon uurib Alphabeti, Apple’it ja Metat
  • Foto: Unsplash
Uurimine puudutab komisjon kahtlust, et nende kolme ettevõtte kehtestatud meetmed ei vasta digiturgude määrusest tulenevatele kohustustele. Uurimise all on Alphabeti rakendused Google Play ja Google Search, Apple’i rakenduspood App Store ja veebilehitseja Safari ning Meta, teatas komisjon pressiteate vahendusel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele