Milos Reklaam viib juba seitsmendat aastat läbi uuringut, et selgitada välja Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse harjumused. Osale Sinagi ja anna oma vastused hiljemalt 31. märtsiks 2024.
Kõik me oleme näinud uuringuid, kus räägitakse, et Ameerikas tehakse nii, Inglismaal sedasi jne. Kuidas aga meil Eestis tegelikult on? Milliseid sotsiaalmeediakanaleid on meil mõistlik kasutada? Mis töötab ja mis mitte? Kui palju panustavad tasulisse reklaami sinu konkurendid? Käesoleva uuringu eesmärgiks ongi välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseis ja lähituleviku plaanid.
VASTA KÜSITLUSELE SIIN. Tähtaeg on
31. märts 2024.
Tulemused tulevad tasuta avalikuks aprilli keskel
Milos Reklaami kodulehel ja kõigi vastanute vahel lähevad loosi
auhinnad.
Vaata 2023. aasta uuringu tulemusi
SIIT.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.