• 20.02.24, 09:53

Pinged Apple’i ja Meta vahel: iOS-is reklaamijad hakkavad Metale 30 protsenti rohkem maksma

Meta teatas hiljuti, et kavatseb Apple'i rakendusesiseste ostude 30-protsendilise teenustasu edaspidi oma reklaamijatele edasi kanda. See muudatus puudutab neid, kes soovivad oma postitusi Facebookis ja Instagramis esile tõsta otse iOS-i rakenduste kaudu.
Pinged Apple’i ja Meta vahel: iOS-is reklaamijad hakkavad Metale 30 protsenti rohkem maksma
Alates selle kuu lõpust lisandub igale sellisele esiletõstmisele Apple'i poolne lisatasu, mille eesmärk on katta Apple'i nõutav 30-protsendiline teenustasu, kirjutab Techcrunch.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele