• 20.02.24, 09:53

Pinged Apple’i ja Meta vahel: iOS-is reklaamijad hakkavad Metale 30 protsenti rohkem maksma

Meta teatas hiljuti, et kavatseb Apple'i rakendusesiseste ostude 30-protsendilise teenustasu edaspidi oma reklaamijatele edasi kanda. See muudatus puudutab neid, kes soovivad oma postitusi Facebookis ja Instagramis esile tõsta otse iOS-i rakenduste kaudu.
Pinged Apple’i ja Meta vahel: iOS-is reklaamijad hakkavad Metale 30 protsenti rohkem maksma
Alates selle kuu lõpust lisandub igale sellisele esiletõstmisele Apple'i poolne lisatasu, mille eesmärk on katta Apple'i nõutav 30-protsendiline teenustasu, kirjutab Techcrunch.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele