• 20.02.24, 11:11

Näitus purustatud Tallinnast reklaamtahvlitel. Reklaamiteooria lektor: see on päris huvitav areng

Tallinna linnaruumis avanes näitus "Hetk", kus kujutatakse reklaamtahvlitel purustatud hooneid. Tallinna Ülikooli reklaamiteooria lektori Tiina Hiobi sõnul on huvitav, et näituse eksponeerimiseks ja avalikkuse kõnetamiseks on kasutatud tavapäraselt reklaamile mõeldud meediapinda.
Näituse “Hetk” üks autoritest on Estookin, kes igapäevaselt töötab agentuuris Tabasco kunstilise juhina.
  • Näituse “Hetk” üks autoritest on Estookin, kes igapäevaselt töötab agentuuris Tabasco kunstilise juhina. Foto: Pressifoto
Näitus on üleval Õismäel, Mustamäel ja Lasnamäel, kus reklaamtahvlitel on eksponeeritud neli vaadet hävinenud linnaruumile, kirjutab ERRi veebiportaal. Näituse autorid on kunstnikud Estookin ja Rebeca Parbus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele