Kommunikatsioonieksperdi Raul Rebase sõnul on strateegiline kommunikatsioon lühidalt väärtuskaitse. Eesti kommunikatsioonis peab ta kõige suuremaks edusammuks riigi imago tõusu.
- Raul Rebane: „Sõnastasin mõni aeg tagasi Eesti suurimateks ohtudeks Venemaa, kliima ja lolluse."
Kui rääkida strateegilise kommunikatsiooni definitsioonist, siis selle all mõistetakse riigi tegevuse planeerimist ja koondamist ühtseks kommunikatiivseks tervikuks ja selle edastamist ühiskonnale. „Kui lihtsamalt öelda, siis on see väärtuskaitse,“ sõnas ta ja lisas, et see, mis teeb meid Eestiks, mis narratiivid ja müüdid meid ühendavad ja millised meie ühised väärtused väärivad kaitset, on strateegilise kommunikatsiooni tegevuse valdkonnad. Loomulikult ka nende väärtuste levitamine.
Seotud lood
Konkursi tähtaeg on 20. oktoober
Esimest korda ajaloos kuulutame 1. novembril toimuval Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil välja Aasta Kommunikatsioonijuht 2023 konkursi võitja. Selleks palume Sinu abi.
Tänavune Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents toimub 1. novembril Tallinnas Fotografiskas. Seekordse konverentsi fookuses on strateegilise kommunikatsiooni väljakutsed. Esinejatena astuvad teiste seas üles kommunikatsioonispetsialist Raul Rebane, LHV Groupi juht Madis Toomsalu, Narva linnapea Katri Raik ja Postimehe vanemtoimetaja Priit Pullerits.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.