• 18.10.23, 10:00

Suvaline ärikink raiskab raha ja määrib mainet

Hea ärikink toetab organisatsiooni põhitegevust ja koostöö­suhteid, pakub elamusi või teeb head neile, kes seda hädasti vajavad. Nõnda leiavad nii avaliku kui ka erasektori kogemusega juhid.
RMK on kinkinud oma partneritele ka jõulukuuski ja need on alati rõõmuga vastu võetud.
  • RMK on kinkinud oma partneritele ka jõulukuuski ja need on alati rõõmuga vastu võetud.
  • Foto: Igor Tee
Ärikinkide puhul tasub riigiettevõttel või -ametil mõelda alustuseks, kas üldse on sobilik neid teha, leiab Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) kommunikatsioonijuht Triin Küttim.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele