Brigitte Susanne Hunt on reklaamiturul Äripäeva konkurent
Äripäeva raadio saates käis külas meediaagentuuri PHD Media tegevjuht Liisel Vatsel, kellega tuli juttu sellest, kuidas turundus on viimasel ajal muutunud – näiteks, kuidas mõjuisikud on hakanud pakkuma konkurentsi meediamajadele.
Vatseli sõnul on populaarsematel mõjuisikutel suurem auditoorium kui mõnel väiksemal ajalehel. "Samas on näiteks TV ja välimeedia jätkuvalt tugevad ja massideni jõudmiseks sobivad traditsioonilised kanalid väga hästi," märkis ta.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.