Eesti tööotsingukanal CVKeskus.ee värskendas brändi, uuendades nii logo, värvilahendust kui ka tööotsingumootorit ja tööandjate värbamisplatvormi. Mobiilirakenduse uuendus valmis koostöös AI kaaspiloodiga.
Enam kui 20 aastat on CVKeskus.ee keskendunud värbamistehnoloogia arendamisele, mis muudaks tööotsingud ja töötajate leidmise lihtsamaks ehk viiks võimalikult kiiresti kokku tööotsijad sobivate töökohtadega.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.