• 04.07.23, 10:32

150 riigis turundaja: mõjuisikud on muutnud PR-tööstust väga palju

Sotsiaalmeedia on muutnud suuresti seda, kuidas PRi tehakse, rääkis intervjuus rahvusvahelise personaliplatvormi Deel EMEA kommunikatsioonijuht Kiran Wylie. Ta tõi muu hulgas ka välja seda, et andmeanalüütika on muutumas kommunikatsiooni lahutamatuks osaks.
Rahvusvahelise personaliplatvormi Deel EMEA kommunikatsioonijuht Kiran Wylie
  • Rahvusvahelise personaliplatvormi Deel EMEA kommunikatsioonijuht Kiran Wylie Foto: erakogu
Wylie rääkis intervjuus, et LinkedIn, Twitter, Instagram, TikTok ja Facebook võimaldavad ettevõtetel suhelda otse oma jälgijaskonnaga, suurendada teadlikkust ning luua usaldusväärsust ja usaldus praeguste ning potentsiaalsete klientide seas. „Brändid kasutavad sotsiaalmeediat, et inimesi rääkima panna, julgustavad neid postitusi jagama,“ ütles ta ning lisas, et mõjuisikute kasutamisest on saanud tavapraktika ja see on üks olulisemaid viise, kuidas PR-tööstus on viimase kümne aasta jooksul muutunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele