Sotsiaalmeedia on muutnud suuresti seda, kuidas PRi tehakse, rääkis intervjuus rahvusvahelise personaliplatvormi Deel EMEA kommunikatsioonijuht Kiran Wylie. Ta tõi muu hulgas ka välja seda, et andmeanalüütika on muutumas kommunikatsiooni lahutamatuks osaks.

- Rahvusvahelise personaliplatvormi Deel EMEA kommunikatsioonijuht Kiran Wylie
- Foto: erakogu
Wylie rääkis intervjuus, et LinkedIn, Twitter, Instagram, TikTok ja Facebook võimaldavad ettevõtetel suhelda otse oma jälgijaskonnaga, suurendada teadlikkust ning luua usaldusväärsust ja usaldus praeguste ning potentsiaalsete klientide seas. „Brändid kasutavad sotsiaalmeediat, et inimesi rääkima panna, julgustavad neid postitusi jagama,“ ütles ta ning lisas, et mõjuisikute kasutamisest on saanud tavapraktika ja see on üks olulisemaid viise, kuidas PR-tööstus on viimase kümne aasta jooksul muutunud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.