• 04.07.23, 10:32

150 riigis turundaja: mõjuisikud on muutnud PR-tööstust väga palju

Sotsiaalmeedia on muutnud suuresti seda, kuidas PRi tehakse, rääkis intervjuus rahvusvahelise personaliplatvormi Deel EMEA kommunikatsioonijuht Kiran Wylie. Ta tõi muu hulgas ka välja seda, et andmeanalüütika on muutumas kommunikatsiooni lahutamatuks osaks.
Rahvusvahelise personaliplatvormi Deel EMEA kommunikatsioonijuht Kiran Wylie
  • Rahvusvahelise personaliplatvormi Deel EMEA kommunikatsioonijuht Kiran Wylie
  • Foto: erakogu
Wylie rääkis intervjuus, et LinkedIn, Twitter, Instagram, TikTok ja Facebook võimaldavad ettevõtetel suhelda otse oma jälgijaskonnaga, suurendada teadlikkust ning luua usaldusväärsust ja usaldus praeguste ning potentsiaalsete klientide seas. „Brändid kasutavad sotsiaalmeediat, et inimesi rääkima panna, julgustavad neid postitusi jagama,“ ütles ta ning lisas, et mõjuisikute kasutamisest on saanud tavapraktika ja see on üks olulisemaid viise, kuidas PR-tööstus on viimase kümne aasta jooksul muutunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele