• 04.07.23, 10:32

150 riigis turundaja: mõjuisikud on muutnud PR-tööstust väga palju

Sotsiaalmeedia on muutnud suuresti seda, kuidas PRi tehakse, rääkis intervjuus rahvusvahelise personaliplatvormi Deel EMEA kommunikatsioonijuht Kiran Wylie. Ta tõi muu hulgas ka välja seda, et andmeanalüütika on muutumas kommunikatsiooni lahutamatuks osaks.
Rahvusvahelise personaliplatvormi Deel EMEA kommunikatsioonijuht Kiran Wylie
  • Rahvusvahelise personaliplatvormi Deel EMEA kommunikatsioonijuht Kiran Wylie
  • Foto: erakogu
Wylie rääkis intervjuus, et LinkedIn, Twitter, Instagram, TikTok ja Facebook võimaldavad ettevõtetel suhelda otse oma jälgijaskonnaga, suurendada teadlikkust ning luua usaldusväärsust ja usaldus praeguste ning potentsiaalsete klientide seas. „Brändid kasutavad sotsiaalmeediat, et inimesi rääkima panna, julgustavad neid postitusi jagama,“ ütles ta ning lisas, et mõjuisikute kasutamisest on saanud tavapraktika ja see on üks olulisemaid viise, kuidas PR-tööstus on viimase kümne aasta jooksul muutunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele