• 14.06.23, 14:20

Maxima Eesti ühendas müügi- ja turundusosakonna, juhiks sai Jaanika Terasmaa

Maxima Eestil on 15. maist uus struktuur, kus on ühendatud seni eraldiseisvad müügi ja turunduse osakonnad üheks tervikuks. Osakonda asus juhtima Jaanika Terasmaa, kes on ka varasemalt töötanud Maxima Eesti müügi- ja turundusjuhina.
Maxima Eesti müügi- ja turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.
  • Maxima Eesti müügi- ja turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.
  • Foto: Maxima Eesti
„Lõime kahest eraldiseisvast müügi- ja turunduse osakonnast ühe, eesmärgiga nende kahe osakonna koostööd tõhustada ning Maxima senisest veelgi rohkem inimestele nähtavaks muuta,“ sõnas Maxima Eesti tegevjuht Kristina Mustonen ja lisas, et struktuurimuudatus loob keskkonna, kus müügi ja turunduse sünergias on võimalik senisest paremini mõista Maxima Eesti klienti, samuti saavad nad läheneda veelgi strateegilisemalt turundus- ja müügitegevustele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele