• 11.05.23, 09:49

Amet kontrollis hasartmängureklaame: 152-st 150 ei vastanud nõuetele

Aprillikuu jooksul 152 hasartmängureklaami vaadelnud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) tuvastas, et nõuetele ei vastanud neist 150. Amet alustas menetlusi 15 hasartmängukorraldaja suhtes, kelle reklaamides tuvastati rikkumisi.
Unsplash
  • Unsplash
„Tulemus, et 152 reklaamist üksnes 2 vastas nõuetele, räägib enda eest. Lisaks tasub märkida, et enamikus reklaamidest oli võimalik tuvastada mitu rikkumist. Seadusega olid vastuolus nii hasartmängukorraldajate (nn kaubamärgi reklaamid) kui ka hasartmängude reklaamid (nt õnnemäng ja toto),“ kommenteeris TTJA infoühiskonna talituse juhataja Helen Rohtla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele