• 11.05.23, 09:49

Amet kontrollis hasartmängureklaame: 152-st 150 ei vastanud nõuetele

Aprillikuu jooksul 152 hasartmängureklaami vaadelnud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) tuvastas, et nõuetele ei vastanud neist 150. Amet alustas menetlusi 15 hasartmängukorraldaja suhtes, kelle reklaamides tuvastati rikkumisi.
Unsplash
  • Unsplash
„Tulemus, et 152 reklaamist üksnes 2 vastas nõuetele, räägib enda eest. Lisaks tasub märkida, et enamikus reklaamidest oli võimalik tuvastada mitu rikkumist. Seadusega olid vastuolus nii hasartmängukorraldajate (nn kaubamärgi reklaamid) kui ka hasartmängude reklaamid (nt õnnemäng ja toto),“ kommenteeris TTJA infoühiskonna talituse juhataja Helen Rohtla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele