Autor: Best Marketing • 11. mai 2023

Amet kontrollis hasartmängureklaame: 152-st 150 ei vastanud nõuetele

Aprillikuu jooksul 152 hasartmängureklaami vaadelnud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) tuvastas, et nõuetele ei vastanud neist 150. Amet alustas menetlusi 15 hasartmängukorraldaja suhtes, kelle reklaamides tuvastati rikkumisi.
Unsplash

„Tulemus, et 152 reklaamist üksnes 2 vastas nõuetele, räägib enda eest. Lisaks tasub märkida, et enamikus reklaamidest oli võimalik tuvastada mitu rikkumist. Seadusega olid vastuolus nii hasartmängukorraldajate (nn kaubamärgi reklaamid) kui ka hasartmängude reklaamid (nt õnnemäng ja toto),“ kommenteeris TTJA infoühiskonna talituse juhataja Helen Rohtla.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700