Eestis 85-protsendilist turuosa omav meiliturunduse platvorm Smaily ning nii Eestis kui ka Euroopas ja Lõuna-Ameerikas ärikliente teenindava sisu- ja strateegiakeskne meiliturunduse agentuur Maildo ühendavad alates käesoleva aasta maikuust oma jõud.

- Smaily tegevjuht Erkki Markus.
Jätkuvat kiiret kasvu näitav ainus Eestis loodud meiliturunduse platvorm Smaily teatas täna, et ostab ära sisuloomele ja strateegiate arendamisele spetsialiseerunud meiliturunduse agentuuri Maildo. Jõudude ühendamine toob Smailyle täiendavaid võimalusi ja teadmisi, et pakkuda oma klientidele veel rohkem agentuuri teenuseid, muuhulgas strateegiate loomist ja elluviimist ning automaatikate ülesseadmist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“