• 20.04.23, 15:59

Pööre meiliturundusmaastikul: Smaily ostis agentuuri Maildo

Eestis 85-protsendilist turuosa omav meiliturunduse platvorm Smaily ning nii Eestis kui ka Euroopas ja Lõuna-Ameerikas ärikliente teenindava sisu- ja strateegiakeskne meiliturunduse agentuur Maildo ühendavad alates käesoleva aasta maikuust oma jõud.
Smaily tegevjuht Erkki Markus.
  • Smaily tegevjuht Erkki Markus.
Jätkuvat kiiret kasvu näitav ainus Eestis loodud meiliturunduse platvorm Smaily teatas täna, et ostab ära sisuloomele ja strateegiate arendamisele spetsialiseerunud meiliturunduse agentuuri Maildo. Jõudude ühendamine toob Smailyle täiendavaid võimalusi ja teadmisi, et pakkuda oma klientidele veel rohkem agentuuri teenuseid, muuhulgas strateegiate loomist ja elluviimist ning automaatikate ülesseadmist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele