Autor: Laura Reiter • 22. märts 2023

Case study: Burger Kingi Baltikumi-ülene imagokampaania lustib sõnalühenditega

Kampaania eesmärk on äratada tähelepanu, kasvatada brändi tuntust kogu Baltikumis ning viia "Have it Your Way" brändifilosoofia laiemalt sihtgrupini. Burger Kingi Baltikumi turundusjuht Pille Raaliste ning agentuuri Tabasco loovjuht ja copywriter Tarmo Sikk räägivad lähemalt.
Foto: Henrik Metstak

Pille Raaliste sõnul on Burger Kingi imagokampaania sisu kantud brändi tunnuslausest "Have It Your Way". „Igaühel meist on oma maitse-eelistused ja väiksed kiiksud, kuidas eelistame oma lemmiktoitu nautida. Burger Kingi lähenemine võimaldab personaliseerida tellitavat burgerit just oma maitse järgi, lisades enda lemmikkoostisosi ja näiteks jättes ära mittesoovituid, et saada enda jaoks nõnda parim burgerielamus,“ selgitas ta ja lisas, et seega julgustavad nad laiemalt oma brändifilosoofiaga enda unikaalust välja näitama. Kampaania eesmärk on äratada tähelepanu, kasvatada brändi tuntust kogu Baltikumis ning viia "Have it Your Way" brändifilosoofia laiemalt sihtgrupini.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700