Autor: Best Marketing • 22. märts 2023

Baltikumi kommunikatsioonikonkurss Mi:t & Links näitab sümboolselt, kellest saab jahimees, kellest liha

Mi:t & Links 2023 konkursil enim silma paistnud töid ja telgitaguseid avavad konkursi korraldaja ja Läti kommunikatsiooniagentuuri Public ID projektijuht Elina Apanasevica, sõnumiagentuuri Akkadian partner ja tänavuse konkursi žüriiliige Eneli Mikko ning Bolti kommunikatsioonijuht ja tänavuse konkursi žüriiliige Karin Kase.
Sõnumiagentuur Akkadian partneri ja tänavuse Mi:t & Links züriiliikme Eneli Mikko sõnul on üheks suurimaks väljakutseks nii konkursitööde kui ka enda ja oma kolleegide igapäevatöö mõju edasiarendamine.

Avage palun natuke konkursi Mi:t & Links. Baltic Communication Awards 2023 tausta. Kui kaua seda on korraldatud, millised on kategooriad ja mis on konkursi eesmärk?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700