• 22.03.23, 15:22

Baltikumi kommunikatsioonikonkurss Mi:t & Links näitab sümboolselt, kellest saab jahimees, kellest liha

Mi:t & Links 2023 konkursil enim silma paistnud töid ja telgitaguseid avavad konkursi korraldaja ja Läti kommunikatsiooniagentuuri Public ID projektijuht Elina Apanasevica, sõnumiagentuuri Akkadian partner ja tänavuse konkursi žüriiliige Eneli Mikko ning Bolti kommunikatsioonijuht ja tänavuse konkursi žüriiliige Karin Kase.
Sõnumiagentuur Akkadian partneri ja tänavuse Mi:t & Links züriiliikme Eneli Mikko sõnul on üheks suurimaks väljakutseks nii konkursitööde kui ka enda ja oma kolleegide igapäevatöö mõju edasiarendamine.
  • Sõnumiagentuur Akkadian partneri ja tänavuse Mi:t & Links züriiliikme Eneli Mikko sõnul on üheks suurimaks väljakutseks nii konkursitööde kui ka enda ja oma kolleegide igapäevatöö mõju edasiarendamine.
Avage palun natuke konkursi Mi:t & Links. Baltic Communication Awards 2023 tausta. Kui kaua seda on korraldatud, millised on kategooriad ja mis on konkursi eesmärk?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele