• 28.02.23, 11:34

Forus Taxi reklaamikampaania võtab šnitti Riigikogu valimistest

Kampaania loovlahenduse idee tekkis valikutest, mida Forus Taxi äpp võimaldab ja ukse ees seisvatest Riigikogu valimistest, sõnas Jass Seljamaa agentuurist Agenda PR ja lisas, et kampaania eesmärgiks on tutvustada valikuvõimalusi, mida ükski teine taksoäpp täna ei paku.
Forus Taxi reklaamikampaania võtab šnitti Riigikogu valimistest
Forus Taxi alustas kampaaniaga, et juhtida tähelepanu erinevatele võimalustele, mille seast klient taksot tellides valida saab. Alates eelmisest nädalast saab takso tellimisel valida autot ja juhti fotode järgi, et pakkuda kliendile suuremat turvatunnet selle osas, milline juht millise masinaga teda sõidutama tuleb, mis keeles saab temaga vestelda ning millist tasu sõidu eest tasutakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele