• 28.02.23, 11:34

Forus Taxi reklaamikampaania võtab šnitti Riigikogu valimistest

Kampaania loovlahenduse idee tekkis valikutest, mida Forus Taxi äpp võimaldab ja ukse ees seisvatest Riigikogu valimistest, sõnas Jass Seljamaa agentuurist Agenda PR ja lisas, et kampaania eesmärgiks on tutvustada valikuvõimalusi, mida ükski teine taksoäpp täna ei paku.
Forus Taxi reklaamikampaania võtab šnitti Riigikogu valimistest
Forus Taxi alustas kampaaniaga, et juhtida tähelepanu erinevatele võimalustele, mille seast klient taksot tellides valida saab. Alates eelmisest nädalast saab takso tellimisel valida autot ja juhti fotode järgi, et pakkuda kliendile suuremat turvatunnet selle osas, milline juht millise masinaga teda sõidutama tuleb, mis keeles saab temaga vestelda ning millist tasu sõidu eest tasutakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele