Kampaania loovlahenduse idee tekkis valikutest, mida Forus Taxi äpp võimaldab ja ukse ees seisvatest Riigikogu valimistest, sõnas Jass Seljamaa agentuurist Agenda PR ja lisas, et kampaania eesmärgiks on tutvustada valikuvõimalusi, mida ükski teine taksoäpp täna ei paku.
Forus Taxi alustas kampaaniaga, et juhtida tähelepanu erinevatele võimalustele, mille seast klient taksot tellides valida saab. Alates eelmisest nädalast saab takso tellimisel valida autot ja juhti fotode järgi, et pakkuda kliendile suuremat turvatunnet selle osas, milline juht millise masinaga teda sõidutama tuleb, mis keeles saab temaga vestelda ning millist tasu sõidu eest tasutakse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.