• 08.02.23, 13:14

Uuring: kui palju Eesti inimesed teleri vaatamisele aega kulutavad?

Võrreldes 20 aasta taguse ajaga vaatavad Eesti inimesed televiisorit küll veidi vähem, kuid see on endiselt meelepäraseim vaba aja veetmise viis. Kes ja kui palju teleka ees aega veedavad?
Uuring: kui palju Eesti inimesed teleri vaatamisele aega kulutavad?
  • Foto: Unsplash
Aastatel 2019–2021 korraldatud ajakasutuse uuringu järgi vaatavad inimesed päevas televiisorit keskmiselt kaks tundi ja viis minutit. Seda on 12 minutit vähem kui 20 aastat tagasi. Mehed veedavad teleka ees kauem aega kui naised – keskmiselt 11 minutit päevas rohkem.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele