Baltimaade ainus loovus- ja reklaamikool Atomic Garden Vilnius kutsub kõiki 9. veebruaril toimuvale eksklusiivsele minikonverentsile, mille fookuses on vastutustundlike ja edukate brändide arendamine. Tasuta tutvustuspäeval uuritakse jätkusuutlikkuse tähtsust positsioneerimise, brändingu, pakendite ja reklaami osas.
Need on vaid mõned teemad, mis veebiüritusel käsitlusele tulevad. Lisaks esinevad erinevad professionaalid põhjalike ettekannetega, millest igaüks pakub oma vaatenurga, miks peaks eetiliste kaubamärkide loomine olema meie prioriteet.
Registreeru veebiüritusele Intro Day: Why to Create a GOOD Brand" ja vaata
live-streaming'ut
SIIN.
Alustame 9. veebruaril kell 17.00 nii Vilniuse kui Tallinna aja järgi.
KAVA:
IF YOUR BRAND HAS A GOOD ENGINE, YOU CAN ENJOY THE RIDE
Clare McNally (Creative Director & Copywriter / McNally Unlimited)
ESG IN VC INVESTING (FIRECHAT)
Arvydas Bložė (Partner / Practica Capital)
GOOD BRANDS AND BETTER ADVERTISING: THINKING BEYOND TV ADS
Mantas Velykis (On Air Promotion Director / LRT)
GOOD BRAND PACKAGING IS NOT ONLY ABOUT PACKAGING
Gabija Azarevičė (Head Of Design / Great&Golden)
WHY ARE BRANDS MORE VALUABLE THAN EVER? (PANEL DISCUSSION)
Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė (Partner & Art Director / Imagine)
Algirdas Orantas (Partner & Co-founder / Critical)
Rimantas Stanevičius (Creative Director / Milk)
Märtsis algav 3-kuuline koolitustesari “Why to Create a GOOD Brand?” aitab ambitsioonikatel brändiehitajatel heade brändide arendamise kohta palju uusi teadmisi.
Vaata avaürituse kohta lähemalt
Facebookist ja
LinkedInist ning “Why to Create a GOOD Brand” ürituse kohta
veebist.Seotud lood
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.
Hetkel kuum
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Tagasi Bestmarketing esilehele