• 05.01.23, 14:12

Digiturunduse kasutamata pärl – mobiilimängude reklaamid

2023. aasta ühe kasvava digiturunduse trendi ja võimalusena nähakse mobiilimängude sektorit, mille populaarsus aina tõuseb ja raugemise märke pole kusagilt näha. Seetõttu lasub seal tohutu reklaamipotentsiaal, mida siiani on kohalikul turul vähe kasutatud. Miks tasub mobiilimängude reklaamidega teele minna, räägib Httpool Eesti multichannel’i juht Kristel Karro.
Kristel Karro
  • Kristel Karro

1. Reklaamide kõrge vaadatavuse protsent

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele