• 05.01.23, 14:12

Digiturunduse kasutamata pärl – mobiilimängude reklaamid

2023. aasta ühe kasvava digiturunduse trendi ja võimalusena nähakse mobiilimängude sektorit, mille populaarsus aina tõuseb ja raugemise märke pole kusagilt näha. Seetõttu lasub seal tohutu reklaamipotentsiaal, mida siiani on kohalikul turul vähe kasutatud. Miks tasub mobiilimängude reklaamidega teele minna, räägib Httpool Eesti multichannel’i juht Kristel Karro.
Kristel Karro
  • Kristel Karro

1. Reklaamide kõrge vaadatavuse protsent

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.09.25, 12:18
Kuidas kinkida nii, et klient mäletab sind ka kaheksa kuu pärast?
Ärikingituste ekspert Anti Saluneem näeb ärikingituses enamat kui nipsasjakest – see on päris tööriist suhete hoidmisel. „Kui sa kingid kalamehele personaalse landi tema nimega, töötab see paremini kui ükskõik, milline üldine joogipudel,“ toob ta näite.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele