• 02.01.23, 13:41

Artur Praun: küberrünnakust saadav mainekahju võib viia ettevõtte hauda

Küberohud kummitavad kõiki ettevõtteid ning kuigi suuremaid organisatsioone ei löö rumala pettuse tõttu peotäie raha kaotamine põlvili, siis ei tähenda see, et küberturvalisusele vilistades hetkel istumise all olevat oksa ei saetaks. Raha kaotamine pole küll kunagi tervitatav, kuid ka kõige suurem ühekordne finantskahju kahvatub potentsiaalsete riskide ees, mida toob endaga kaasa tõsisema rünnaku ohvriks sattumisest tulenev mainekahju, räägib Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun
  • Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun
  • Foto: Jake Farra
Õngitsuspettuse või kergema krüpto-lunavara rünnaku ohvriks on lihtne langeda, kuid harilikult on selliste ründevektorite kahju üsnagi selgelt piiritletud. Paremal juhul päädib asi mõne tuhande euro kaotamisega, hullemal juhul võib makstava kooliraha järgi kirjutada märksa rohkem nulle. Kui organisatsioon on varem küberturvalisusesse suhtunud kui millessegi teisejärgulisse, siis aitab selliste pettuste ja “kergemate” rünnakute ohvriks sattumine harilikult juhtkonna õigele teele raputada ja panna ohud finantsilisse konteksti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele