Autor: Artur Praun • 2. jaanuar 2023

Artur Praun: küberrünnakust saadav mainekahju võib viia ettevõtte hauda

Küberohud kummitavad kõiki ettevõtteid ning kuigi suuremaid organisatsioone ei löö rumala pettuse tõttu peotäie raha kaotamine põlvili, siis ei tähenda see, et küberturvalisusele vilistades hetkel istumise all olevat oksa ei saetaks. Raha kaotamine pole küll kunagi tervitatav, kuid ka kõige suurem ühekordne finantskahju kahvatub potentsiaalsete riskide ees, mida toob endaga kaasa tõsisema rünnaku ohvriks sattumisest tulenev mainekahju, räägib Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun
Foto: Jake Farra

Õngitsuspettuse või kergema krüpto-lunavara rünnaku ohvriks on lihtne langeda, kuid harilikult on selliste ründevektorite kahju üsnagi selgelt piiritletud. Paremal juhul päädib asi mõne tuhande euro kaotamisega, hullemal juhul võib makstava kooliraha järgi kirjutada märksa rohkem nulle. Kui organisatsioon on varem küberturvalisusesse suhtunud kui millessegi teisejärgulisse, siis aitab selliste pettuste ja “kergemate” rünnakute ohvriks sattumine harilikult juhtkonna õigele teele raputada ja panna ohud finantsilisse konteksti.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700