Autor: Best Marketing • 22. detsember 2022

L'Oréal lõi käed avatari tehnoloogiat arendava Eesti ettevõttega

Kosmeetikafirma L’Oréal teatas mitut kaubamärki hõlmavast partnerlusest Eesti tehnoloogiaettevõttega Ready Player Me, mis loob metaversumis kasutamiseks mõeldud virtuaalseid avatare.

Partnerluse tulemusena on edaspidi Ready Player Me keskkonnas võimalik avatari loomisel kasutada L’Oréal Grupi kahe juhtiva kaubamärgi Maybelline New York ja L’Oréal Professionnel meigi- ja soengustiile. Eksklusiivsed stiilid on kasutamiseks enam kui 4000 platvormil ja rakenduses üle maailma.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700