Keskerakonna valimisloosung "Julgelt inimeste heaks!" on sel aastal seni avaldatud hüüdlausetest kõige segasem, arvab loovagentuuri Not Perfect Tallinna juht Rivo Räim.
“Kui sa näed sõnumit ja siis sa pead lugema läbi erakonna pressiteate, et mis me sellega öelda tahtsime, siis tegelikult see näitab, et see sõnum ei ole väga tugev,” rääkis Räim Äripäeva raadio hommikuprogrammi raadiosaates. Ta lisas, et valimisloosungid peegeldavad alati, mis situatsioonis erakonnad parajasti on.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.