• 22.11.22, 11:15

Telia jõulukampaania räägib metafoorilise loo interneti olulisusest, ent ka ohtudest

Sel aastal on turvalisus inimestele olulisem kui eales varem ning on selge, et üks ettevõte ei suuda lahendada kõiki füüsilise maailma probleeme, peatada agressioone või takistada viiruseid. Küll aga saab Telia kasutada enda liidripositsiooni inimeste julgustamiseks ja turvatunde tekitamiseks digiruumis.
Telia jõulukampaania räägib metafoorilise loo interneti olulisusest, ent ka ohtudest
Telia tänavune jõulukampaania räägib emotsionaalse ja metafoorilise loo interneti olulisusest meie kõigi igapäevaelus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele