• 22.11.22, 11:15

Telia jõulukampaania räägib metafoorilise loo interneti olulisusest, ent ka ohtudest

Sel aastal on turvalisus inimestele olulisem kui eales varem ning on selge, et üks ettevõte ei suuda lahendada kõiki füüsilise maailma probleeme, peatada agressioone või takistada viiruseid. Küll aga saab Telia kasutada enda liidripositsiooni inimeste julgustamiseks ja turvatunde tekitamiseks digiruumis.
Telia jõulukampaania räägib metafoorilise loo interneti olulisusest, ent ka ohtudest
Telia tänavune jõulukampaania räägib emotsionaalse ja metafoorilise loo interneti olulisusest meie kõigi igapäevaelus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele