Pärast Lääne ettevõtete lahkumist Venemaalt on kohalikud ettevõtted võtnud üle sarnased brändid, mis üritavad Lääne brände asendada. Originaaltooteid saab osta, aga märgatavalt kõrgema hinnaga, rääkis Peterburi ja Moskva reklaamiagentuurides pikki aastaid töötanud Vladimir Pavlov Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates.

- Reklaamtahvel Moskvas. Foto: SIPA/Scanpix
Nüüd Tallinna agentuuri No Mittens juhatuse liikmena töötav Pavlov märkis, et Venemaa reklaamiturg saab samuti pihta, langust oodatakse kuni 70 protsenti. Lisaks rääkis ta, et kuna Lääne brändid on turult lahkunud, on nende originaaltoodetest saanud eriti nõutud kaup, mida internetiportaalidest saab osta üüratu hinnaga - näiteks McDonald'si burgerikastet müüakse seal 50 euroga. "Kohalikud brändid aga suurte brändide kadumisest ei võida, kuna neil ei ole veel piisavalt ressurssi, et Lääne brände, mis olid Venemaal turuliidrid, asendada," rääkis Pavlov ja lisas, et ka paljud reklaamiagentuurid on Venemaalt ära kolinud - näiteks Dubaisse, Jerevani või Gruusiasse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.