• 31.08.22, 13:41

MUBA Tallinna Muusika- ja Balletikooli kommunikatsiooni- ja partnersuhteid asus juhtima Katrin Aunpu

Senini Tallinna Lauluväljaku arendus- ja turundusjuhina töötanud Katrin Aunpu juhib alates augustist MUBA kommunikatsiooni- ja partnersuhteid.
Katrin Aunpu
  • Katrin Aunpu
  • Foto: Albert Truuväärt
Katrin Aunpu sõnul oli üle kuue aasta kestnud periood Lauluväljaku arendus- ja turundusjuhina ülimalt põnev ning kõike muud kui elu laulupeost laulupeoni. „See oli Eesti maamärgi, Lauluväljaku arendamine erinevates suundades: turism, kontserdielu Lauluväljakul, ala- ja pargi arendamine ja „nähtavaks tegemine“ ning palju muud,“ kirjeldas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele