Senini Tallinna Lauluväljaku arendus- ja turundusjuhina töötanud Katrin Aunpu juhib alates augustist MUBA kommunikatsiooni- ja partnersuhteid.

- Katrin Aunpu
- Foto: Albert Truuväärt
Katrin Aunpu sõnul oli üle kuue aasta kestnud periood Lauluväljaku arendus- ja turundusjuhina ülimalt põnev ning kõike muud kui elu laulupeost laulupeoni. „See oli Eesti maamärgi, Lauluväljaku arendamine erinevates suundades: turism, kontserdielu Lauluväljakul, ala- ja pargi arendamine ja „nähtavaks tegemine“ ning palju muud,“ kirjeldas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.