Eesti tuntuim meediabränd on Postimees, kuid armastatuim ETV
Spontaanselt kõige tuntum meediabränd Eesti elanike jaoks on Postimees, millele järgnevad mõningase vahega Delfi, ERR ja ETV, selgub Kantar Emori tehtud meediabrändide uuringust.
Postimehe tuntus pole aastaga muutunud – seda nimetas spontaanselt kõige sagedamini seitse inimest kümnest –, kuid teiste suuremate meediabrändide tuntus on võrreldes eelmise aastaga kasvanud ning seega meediabrändide edetabeli liidri ja järgnevate vahe kahanenud.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.