• 20.07.22, 11:07

Eesti tuntuim meediabränd on Postimees, kuid armastatuim ETV

Spontaanselt kõige tuntum meediabränd Eesti elanike jaoks on Postimees, millele järgnevad mõningase vahega Delfi, ERR ja ETV, selgub Kantar Emori tehtud meediabrändide uuringust.
Postimehe tuntus pole aastaga muutunud
  • Postimehe tuntus pole aastaga muutunud
  • Foto: Andras Kralla
Postimehe tuntus pole aastaga muutunud – seda nimetas spontaanselt kõige sagedamini seitse inimest kümnest –, kuid teiste suuremate meediabrändide tuntus on võrreldes eelmise aastaga kasvanud ning seega meediabrändide edetabeli liidri ja järgnevate vahe kahanenud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele