Äripäev alustas uue meediaprojektiga Repost, mille eesmärk on viia Vene turule ja inimestele propagandistlikest kanalitest erinevat informatsiooni.
- Thomas Mattsson, Reposti tegevjuht Andrus Vaher, Reposti peatoimetaja Filipp Bahtin, Äripäeva peadirektor Igor Rõtov, Peter Fellman. Foto: Liis Treimann
"On ju täiesti selge, et sõnast on saanud suur jõud. See on selge muidugi ka Kremlile, kes on lükanud käima ikkagi kolossaalse propagandamasina Venemaal," ütles Reposti tegevjuht Andrus Vaher.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.