Marksteen Adamson: kampaania peaks olema midagi enamat kui oma sõnumi karjumine
Auhinnatud Briti disainiagentuuri Asha & Co asutajaliige, loovjuht ja strateegiadirektor Marksteen Adamson usub, et oskab inimestele näidata, kuidas kampaania jäneseurust välja ronida ja leida viise eri sihtgruppe päriselt kaasata. 17. juunil viib ta Euroopa Disainifestivali raames Tallinnas läbi töötoa “Lõpetage kampaania, äratage huvi!”
Sotsiaalseid muutusi ei ole Adamsoni arvates kunagi lihtne luua ja sageli jäädakse oma tegevustes liialt kinni kampaaniate jooksutamisse. "Selle asemel, et oma arvamust kõigile kuulutada, peaksime me hoopis otsima, kuidas saame tekitada oma sihtgruppides kaasatuse tunde," rääkis ta.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]