Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 30. mai 2022
Ainult tellijatele

Vana hea Põltsamaa toidubränd sai nooruslikuma välimuse

Orkla Eesti toidu- ja joogikategooriate turundusjuht Siiri Vare sõnul vajas Põltsamaa lisaks uuenenud sisule ka värsket välimust, mis kõnetaks ka nooremaid. Uue minimalistliku disaini eesmärk ei ole seejuures toodete nägu tundmatuseni muuta, olgugi, et tegu on kõige laiahaardelisema uuenduskuuriga Põltsamaa ajaloos.
Põltsamaa uue logoga uued pakendid väljendavad värskust, tervislikkust ja puhtust. Seejuures on säilinud Põltsamaa tunnusvärv punane valgel ning iga pakendiga käib kaasas ka punane detail – purgikaas, kork või muu.

Orkla Eesti toidu- ja joogikategooriate turundusjuht Siiri Vare sõnul tekkis vajadus Põltsamaa brändi uuendamiseks ja seda just nüüd seetõttu, et lähtuvalt Kantar Emori iga-aastasest uuringust on Põltsamaa Eesti toidubrändidest üks tuntumaid ja armastatumaid. „Kui vaadata uuringutulemustesse sügavamalt sisse, selgus et armastatus on eriti kõrge vanemaealiste seas, aga noori Põltsamaa ei kõneta,“ nentis ta ja lisas, et samas on Põltsamaa ambitsioon olla kaasaegsete toidulahenduste pakkuja ning viimastel aastatel on nad jõudsalt selles suunas ka liikunud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700