• 11.04.22, 11:18

Aasta Turundustegu võitja case study: 60 000 inimest panid tuule ja päikese enda jaoks tööle

Enefit Greeni aktsiate esmase avaliku pakkumise (IPO) kampaania võitis ärikategoorias aasta turundusteo 2022 tiitli. Maailmas on vähe näiteid, kus börsile suunduva ettevõtte aktsiaid märgib ligi 5 protsenti kogu riigi rahvast. Kampaaniasõnum ,,Pane tuul ja päike enda kasuks tööle“ kõnetas enam kui 60 000 inimest puhtamasse tulevikku panustama. Mitte ainult sõnade, vaid ka rahaga.
Aasta Turundustegu võitja case study: 60 000 inimest panid tuule ja päikese enda jaoks tööle
Enefit Greeni, kui Läänemere ühe juhtiva ja mitmekülgseima taastuvenergia ettevõtte IPO eesmärgiks oli kaasata raha ettevõtte kasvustrateegia elluviimiseks. Ettevõte vajas minimaalset 100 miljonit eurot lisakapitali uute tuule- ja päikeseparkide rajamiseks ning taastuvenergia tootmismahtude kasvatamiseks koduturgudel: Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Soomes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele