Aasta Turundustegu võitja case study: 60 000 inimest panid tuule ja päikese enda jaoks tööle
Enefit Greeni aktsiate esmase avaliku pakkumise (IPO) kampaania võitis ärikategoorias aasta turundusteo 2022 tiitli. Maailmas on vähe näiteid, kus börsile suunduva ettevõtte aktsiaid märgib ligi 5 protsenti kogu riigi rahvast. Kampaaniasõnum ,,Pane tuul ja päike enda kasuks tööle“ kõnetas enam kui 60 000 inimest puhtamasse tulevikku panustama. Mitte ainult sõnade, vaid ka rahaga.
Enefit Greeni, kui Läänemere ühe juhtiva ja mitmekülgseima taastuvenergia ettevõtte IPO eesmärgiks oli kaasata raha ettevõtte kasvustrateegia elluviimiseks. Ettevõte vajas minimaalset 100 miljonit eurot lisakapitali uute tuule- ja päikeseparkide rajamiseks ning taastuvenergia tootmismahtude kasvatamiseks koduturgudel: Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Soomes.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]