• 11.04.22, 11:18

CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2022 võitja: 60 000 inimest panid tuule ja päikese enda jaoks tööle

Enefit Greeni aktsiate esmase avaliku pakkumise (IPO) kampaania võitis ärikategoorias aasta turundusteo 2022 tiitli.
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2022 võitja: 60 000 inimest panid tuule ja päikese enda jaoks tööle
Maailmas on vähe näiteid, kus börsile suunduva ettevõtte aktsiaid märgib ligi 5 protsenti kogu riigi rahvast. Kampaaniasõnum ,,Pane tuul ja päike enda kasuks tööle“ kõnetas enam kui 60 000 inimest puhtamasse tulevikku panustama. Mitte ainult sõnade, vaid ka rahaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele