Hollandi üks tuntuimaid digiturundajaid Diederik Martens tõi tänavusel Passwordil välja viis soovitust, kuidas ettevõttes turundust edukalt automatiseerida.

- Diederik Martens tänavusel Passwordil.
- Foto: Raul Mee
Tänapäeva ülisuure konkurentsi tingimustes pole Martensi sõnul ilmselt enam kellelegi üllatus, et klientide nõudmised on kõrgemad kui kunagi varem. „Ettevõtted peavad oma kliente hästi tundma, et vastata nende soovidele ja ootustele,“ sõnas ta ja lisas, et selleks tuleb aga esmalt klienti mõista. Martensi arvates on kriitilise tähtsusega kvaliteetsete kliendiandmete omamine ja analüüsimine, aga kuidas seda teha, kui inimesed on nõus jagama enda kohta aina vähem infot? Siinkohal tuleb appi tehnoloogia ja turunduse automatiseerimine, mille kohta tõi Martens välja viis soovitust:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.