Autor: Best Marketing • 18. jaanuar 2022

Kuidas teha mõjusat sotsiaalkampaaniat? Elundidoonorluse kampaania „Elu pärast“ case study

Möödunud aasta lõpus alanud Tervisekassa elundidoonorluse kampaania „Elu pärast” tulemusel on digiloos elundite loovutamise tahteavalduse täitnud inimeste arv kasvanud 20 protsenti. Kampaania taustalugu avavad kampaanias kaasa löönud spetsialistid sõnumiagentuurist Akkadian, disaini- ja reklaamiagentuurist AD Angels, Tervisekassast ja Tartu Ülikooli Kliinikumist.

Tervisekassa otsis sõnumiagentuuriga Akkadian ning disaini- ja reklaamiagentuuriga AD Angels lahendust mitmele elundidoonorlusega seotud probleemile Eestis. “Kõnekaim neist oli ehk see, et Eestis oli elundidoonorluse tahteavaldusi täitnud vaid 2,1% täiskasvanud inimestest. Selle kõrval tekitas meile muret ka asjaolu, et elundidoonorlusest ei räägita lähedastega ja teadlikkus sellest on madal,” ütles Tervisekassa avalike suhete ja tervise edenduse osakonna spetsialist Ave Jüriöö, lisades, et sellest tulenevalt seati kampaaniale kaks eesmärki: teema laiem teadvustamine ning digiloos end elundidoonoriks märkinud inimeste arvu kasvatamine.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700