• 14.12.21, 10:33

Kindlustusettevõtte kampaania "Watch Me" päästab elusid

Gjensidige kindlustus lõi talvepimeduse saabudes sotsiaalse algatuse Watch Me, millega kutsuti Baltikumi inimesi üles ennast pimedal ajal nähtavaks tegema. Eestis, Lätis ja Leedus jagati projekti raames 15 000 spetsiaalselt kampaania jaoks valminud helkurpaela. Kampaania loovidee ja video postproduktsiooniga aitas agentuur Imagine.
Kampaania visuaalsed lahendused tulid Leedu agentuurilt
  • Kampaania visuaalsed lahendused tulid Leedu agentuurilt
Võrreldes Läti ja Leeduga muretsevad Eesti inimesed pimedal ajal oma turvalisuse pärast enim. “Eestit saab võrrelda lausa Skandinaavia riikidega, kus suur osa inimestest ei lahku sügis- ja talvekuudel oma kodust ilma helkuri, helkurvesti või muude aksessuaarideta, mis neid pimedal ajal nähtavaks teeks,” ütles Gjensidige kindlustuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Ele Siitka.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele