Autor: Best Marketing • 8. detsember 2021

E-kaubanduse ekspert: kliendi tundmine ja mõistmine aitab tagada e-müügi edu

Konkurents e-kaubanduses kasvab ja nii on oma toodete nähtavuse ja müügiedu saavutamine aina keerulisem. Lihtsaid, ent olulisi näpunäiteid e-poes müügi kasvatamiseks jagab Kaup24 Marketplace’i võtmekliendihaldur Tiina Veskla.
Kaup24 Marketplace'i võtmekliendihaldur Tiina Veskla

Ostuotsuse määrab hind

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700