• 06.12.21, 11:35

Elisa meelelahutusteenuste valdkonna juht: hübriidüritus ei tohiks olla füüsiliste sündmuste vaene vend

Hajustöö on saanud meie igapäevaelu lahutamatuks osaks. Niisamuti on jäädavalt tulnud hübriidne formaat konverentsidele, enesetäiendustele ja isegi meelelahutusele.
Elisa meelelahutusteenuste valdkonna juht Kertu Popp
  • Elisa meelelahutusteenuste valdkonna juht Kertu Popp
Oleme tänaseks piisavalt kaua harjutanud hajustiimidena töötamist. Hajusa all pean silmas tööviisi, kus osa inimesi töötab näiteks kodust, mingi hulk kontorist ja teatud osa näiteks maakodust, teisest ajatsoonist või mandrilt. See on saanud väga paljude igapäevatöö loomulikuks osaks ning õigustatult on seejuures saanud kaugtöö käsitluste puhul tähelepanu eeskätt juhtimiskultuur ja eesmärgistamine. Ehk siis oskame hajusa töö puhul aina enam nõuda kvaliteeti nii endalt, tööandjalt kui ka kolleegidelt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele