Autor: Kertu Popp • 6. detsember 2021

Elisa meelelahutusteenuste valdkonna juht: hübriidüritus ei tohiks olla füüsiliste sündmuste vaene vend

Hajustöö on saanud meie igapäevaelu lahutamatuks osaks. Niisamuti on jäädavalt tulnud hübriidne formaat konverentsidele, enesetäiendustele ja isegi meelelahutusele.
Elisa meelelahutusteenuste valdkonna juht Kertu Popp

Oleme tänaseks piisavalt kaua harjutanud hajustiimidena töötamist. Hajusa all pean silmas tööviisi, kus osa inimesi töötab näiteks kodust, mingi hulk kontorist ja teatud osa näiteks maakodust, teisest ajatsoonist või mandrilt. See on saanud väga paljude igapäevatöö loomulikuks osaks ning õigustatult on seejuures saanud kaugtöö käsitluste puhul tähelepanu eeskätt juhtimiskultuur ja eesmärgistamine. Ehk siis oskame hajusa töö puhul aina enam nõuda kvaliteeti nii endalt, tööandjalt kui ka kolleegidelt.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700