Ainult tellijatele
Autor: Kertu Popp • 6. detsember 2021
Ainult tellijatele

Elisa meelelahutusteenuste valdkonna juht: hübriidüritus ei tohiks olla füüsiliste sündmuste vaene vend

Hajustöö on saanud meie igapäevaelu lahutamatuks osaks. Niisamuti on jäädavalt tulnud hübriidne formaat konverentsidele, enesetäiendustele ja isegi meelelahutusele.

Elisa meelelahutusteenuste valdkonna juht Kertu Popp

Oleme tänaseks piisavalt kaua harjutanud hajustiimidena töötamist. Hajusa all pean silmas tööviisi, kus osa inimesi töötab näiteks kodust, mingi hulk kontorist ja teatud osa näiteks maakodust, teisest ajatsoonist või mandrilt. See on saanud väga paljude igapäevatöö loomulikuks osaks ning õigustatult on seejuures saanud kaugtöö käsitluste puhul tähelepanu eeskätt juhtimiskultuur ja eesmärgistamine. Ehk siis oskame hajusa töö puhul aina enam nõuda kvaliteeti nii endalt, tööandjalt kui ka kolleegidelt.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700