• 02.12.21, 14:28

Lühiintervjuu: miks hambapesutablettide brändist Münt sai Others

Tuntud kodumaine hambapesutablettide bränd Münt läbis hiljuti põhjaliku uuenduskuuri ja visuaalse näo kõrval ristiti brändi nimi ümber Othersiks. Ettevõtte turundus- ja kommunikatsioonijuht Eva Maria Ilves selgitas lähemalt, miks ja kuidas see samm ette võeti, nentides, et üheks põhjuseks oli lahti saada õpilasfirma imagost.
Uuenduskuuri läbinud hambapesutablettide bränd, mille nimeks sai Others
  • Uuenduskuuri läbinud hambapesutablettide bränd, mille nimeks sai Others
Lühidalt - mis on Others?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele