• 06.10.21, 09:44

Bolt sai uue tööandja brändingu juhi

Hiljuti asus Bolti tööandja brändingu juhina tööle Kadi Poll, kes on varem töötanud näiteks TV3-s ja Postimehes. Polli eesmärk Boltis on kasvatada ettevõtte konkurentsivõimet ja seda, et talendid valiksid tööandjaks Bolti. Millised suured plaanid teda aga Boltis ees ootavad?
Kadi Poll
  • Kadi Poll
  • Foto: Bolt
Poll ütleb, et kui malevad ja suvetööd kõrvale jätta, algas tema karjääriteekond puhkuste asendajana meediavaldkonnas. Ta on olnud veebi- ja sotsiaalmeediatoimetaja, videograaf, produtsent, avalike suhete juht ja turundusjuht – seda kõike TV3 Grupis (varem ka All Media Eesti). Edasi võttis ta vastu väljakutse Postimees Grupis, kus ta töötas samuti turundusosakonna juhina.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele