Autor: Best Marketing • 5. oktoober 2021

Eesti ettevõte korraldab 3D virtuaalsündmusi koostöös rahvusvahelise teadusorganisatsiooniga

Euroopa Tuumauuringute Organisatsioon (CERN) sõlmis lepingu sündmuslahendusi pakkuva ettevõttega Miltton Events 3D-keskkonnas virtuaalsündmuse loomiseks. Tegemist on esimese koostööga Eesti ettevõtte ja rahvusvahelise teadusorganisatsiooni vahel pärast Eesti astumist CERNi assotsieerunud liikmeks.

Eesti ettevõte korraldas CERNi vilistlaste kolmepäevase kokkutuleku CERN Alumni Second Collisions, mis tõi virtuaalselt kokku üle 400 inimese. 1.-3. oktoobrini toimunud üritus leidis aset Miltton Eventsi kaasasutatud virtuaalürituste platvormil Global Virtual Solutions. Ürituse jaoks arendati 3D virtuaalruum, mis võimaldab külalistel vabalt liikuda ja omavahel suhelda.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700