Delfi alustas sotsiaalkampaania ja üleskutsega „Vaktsineeri. End. Kohe.“, et anda oma panus võitluses kiirelt kasvava kolmanda koroonalainega ja aidata kaasa vaktsineeritute osakaalu kasvule Eestis. Oma panuse vaktsineerimise hoogustamisele annavad ka teised Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmed.
- Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmeskanalite reklaamikampaania toimub koostöös Sotsiaalministeeriumiga, mis viib juulis ja augustis läbi vaktsineerimise teavituskampaaniat „Pane õlg alla!“.
„Kuigi kaitsepookimine ei pruugi anda sajaprotsendilist garantiid koroonaviirusega nakatumise vältimiseks, näitab erinevate riikide praktika, et maksimaalne vaktsineeritute osakaal ühiskonnas aitab vähendada raskelt haigete ja surmajuhtumite arvu, mis omakorda võimaldab hoida riiki avatumana ja vältida laiaulatuslikke piiranguid kõigile. Seega saab igaüks anda oma panuse, et kolmas laine jääks Eestis võimalikult leebeks,“ ütles Delfi turundusjuht Eve Kaljusaar ja lisas, et sotsiaalkampaania eesmärk on julgustada just neid inimesi kiirelt tegutsema, kes täna kõhklevad või on vaktsineerimist mingil muul kui tervislikul põhjusel edasi lükanud.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.