• 14.07.21, 11:58

Kuidas valmis Sportlandi e-pood, millest sai Google’i silmis koroonaajastu silmapaistvamaid edulugusid?

Nobel Digitali turundusjuht ja partner Anni Kitsing kirjutab, kuidas valmis neil koostöös Spordlandiga e-pood ning kuidas seda turundati, mis on Google’i silmis koroonaajastu silmapaistvamaid edulugusid.
Kuidas valmis Sportlandi e-pood, millest sai Google’i silmis koroonaajastu silmapaistvamaid edulugusid?
  • Foto: Jake Farra
Möödunud aasta algul ei uskunud ilmselt paljud, et leiame end õige pea olukorrast, kus suur osa teenindussektorist on suletud ja perekondlikest jalutuskäikudest pakiautomaatide juurde saab uus rahvussport. Samuti polnud selleks valmis Baltikumi suurim spordipoodide kett Sportland, mis müüs kaupa vaid füüsilistes kauplustes. Ettevõttel oli plaan e-pood luua, kuid rahvas armastas poes kohal käia ja seetõttu arendusplaanid kõrge prioriteediga ei olnud. Kui esimese koroonalaine tõttu riigid lukku pandi, polnud eriti midagi peale eelnimetatud plaani, arvestatavat veebilehtegi mitte.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele