• 14.07.21, 11:58

Kuidas valmis Sportlandi e-pood, millest sai Google’i silmis koroonaajastu silmapaistvamaid edulugusid?

Nobel Digitali turundusjuht ja partner Anni Kitsing kirjutab, kuidas valmis neil koostöös Spordlandiga e-pood ning kuidas seda turundati, mis on Google’i silmis koroonaajastu silmapaistvamaid edulugusid.
Kuidas valmis Sportlandi e-pood, millest sai Google’i silmis koroonaajastu silmapaistvamaid edulugusid?
  • Foto: Jake Farra
Möödunud aasta algul ei uskunud ilmselt paljud, et leiame end õige pea olukorrast, kus suur osa teenindussektorist on suletud ja perekondlikest jalutuskäikudest pakiautomaatide juurde saab uus rahvussport. Samuti polnud selleks valmis Baltikumi suurim spordipoodide kett Sportland, mis müüs kaupa vaid füüsilistes kauplustes. Ettevõttel oli plaan e-pood luua, kuid rahvas armastas poes kohal käia ja seetõttu arendusplaanid kõrge prioriteediga ei olnud. Kui esimese koroonalaine tõttu riigid lukku pandi, polnud eriti midagi peale eelnimetatud plaani, arvestatavat veebilehtegi mitte.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele