Ainult tellijatele
Autor: Anni Kitsing • 14. juuli 2021
Ainult tellijatele

Kuidas valmis Sportlandi e-pood, millest sai Google’i silmis koroonaajastu silmapaistvamaid edulugusid?

Nobel Digitali turundusjuht ja partner Anni Kitsing kirjutab, kuidas valmis neil koostöös Spordlandiga e-pood ning kuidas seda turundati, mis on Google’i silmis koroonaajastu silmapaistvamaid edulugusid.

Autor: Jake Farra

Möödunud aasta algul ei uskunud ilmselt paljud, et leiame end õige pea olukorrast, kus suur osa teenindussektorist on suletud ja perekondlikest jalutuskäikudest pakiautomaatide juurde saab uus rahvussport. Samuti polnud selleks valmis Baltikumi suurim spordipoodide kett Sportland, mis müüs kaupa vaid füüsilistes kauplustes. Ettevõttel oli plaan e-pood luua, kuid rahvas armastas poes kohal käia ja seetõttu arendusplaanid kõrge prioriteediga ei olnud. Kui esimese koroonalaine tõttu riigid lukku pandi, polnud eriti midagi peale eelnimetatud plaani, arvestatavat veebilehtegi mitte.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700