Coca-Colaga liitunud Mariliis Sepper soovib rääkida senisest enam sotsiaalse vastutuse ja jätkusuutlikkuse teemadel.
Sepperi sõnul on Coca-Colal võimalik teha oma klientide heaks palju rohkem, kui pakkuda jooke. "Ettevõttel on võimalik kõnetada suurt osa ühiskonnast – kutsuda üheskoos tegutsema ja muutuma, nägema vaeva meie ja meie planeedi heaolu nimel. Täiendav tähelepanu vastutustundlikule ettevõtlusele on kindlasti üks praeguse aja olulisemaid suundi," ütles Sepper.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.